Total Pageviews

Sunday, 16 June 2013

Cerita Lucu: Anak Murid



Gambar Hiasan

Kisah ni berlaku dalam kelas aku yang masih mengajar ABC..masa ni aku masih praktikal mengajar... bakal guru. Hari tu juga, pensyarah datang nak menilai aku mengajar budak-budak tahun satu.

Ketika di akhir sessi pengajaran...aku mengarahkan murid-murid membuat latihan ( MELUKIS )atau ape-ape je... Ape lagi...Bising lah budak-budak tu... Dengan suara tinggi..nada marah...

"MURID-MURID, MELUKIS TU GUNA TANGAN...BUKAN MULUT!!!"

Aku cuba mengawal keadaan, tiba-tiba sorang budak ni jawab...
"Cikgu, saya tengok dalam televisyen ada orang lukis guna mulut cikgu!, guru dia orang tak marah pun". Aku nak jawab ape ha??? Pensyarah aku yg dok kat belakang kelas tu,senyum je...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK JANGAN TAK KLIK

Tingkatkan trafik anda di sini

Busuk.com

My Bloglist