Total Pageviews

Monday, 1 June 2015

DERITA SI BALU

Tina seorang janda yang kematian suami tinggal di Bali. Mempunyai serang anak yang berumur 7 tahun hasil perkahwinan bersama suaminya selama 8 tahun.
  Tina sememangnya bergantung sepenuhnya hasil pekerjaan suaminya sebagai tukang urut. Pendapatan suaminya mencecah RM80 sehari.
  Akibat kematian suaminya bulan lepas segala keperluan hidupnya tidak dapat dipenuhi. Dari makan pakai sehinggalah keperluan batin yang meluap yang meresahkan jiwanya setiap kali tidur malam.
Kehidupan yang makin terdesak dari hari ke hari membuatkannya nekad untuk menyambung pekerjaan yang ditinggalkan oleh suaminya. Berbekalkan pengetahuan asas yang diajarkan oleh suaminya dulu dia nekad menjadi tukang urut.
Pada mulanya dia kekok menjadi tukang urut. Setelah seminggu segalanya berjalan lancar. Ini mendoronya mempunyai pelanggan tetap. Samad seorang pelanggan tetap akhirnya tanpa segan silu telah mrminta urutan batin darinya. Oleh sebab merupakan pelanggan tetap ditambah dengan keinginan batin yang membuak mrnyebabkan tina tidak berfikir panjang lagi telah menerima ajakan si samad..

seterusnya hangpa paham2 jelah apa yang akan terhadi by...

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK JANGAN TAK KLIK

Tingkatkan trafik anda di sini

My Bloglist