Total Pageviews

Sunday, 29 November 2015

Perogol daripada dua adik-beradik menyalahkan syaitan


Rapist of two little sisters blames devil  
MESIR .Seorang Lelaki Mesir yang merogol dua beradik sedikit mengaku kepada jenayah, tetapi memberitahu polis dia tidak bermaksud kerana dia telah diberitahu untuk berbuat demikian oleh syaitan.

Polis menahan pekerja binaan berusia 19 tahun di bandar Nasr berhampiran ibu negara Kaherah selepas beliau dilaporkan oleh ibu kepada kedua-dua kanak-kanak perempuan berusia 9 dan 11.

"Katanya, beliau tidak bermaksud untuk merogol kedua-dua dan bahawa syaitan menghasut dia untuk melakukan jenayah," kata sumber polis, yang dipetik oleh akhbar tempatan.


Friday, 27 November 2015

Anak kecil mati selepas ibunya meletakkan dia di bawah tilam


Bedah siasat menunjukkan kanak-kanak lelaki meninggal dunia akibat dehidrasi dan hyperthermia

http://opocotko.blogspot.my/2013/06/info-asmara-boleh-dimulakan-dengan.html
Seorang wanita berusia 19 tahun dituduh membunuh anak anak kecil beliau dengan meletakkan dia di bawah tilam untuk menghajar dia telah didakwa atas tuduhan pembunuhan darjah pertama.

Penyiasat berkata ibu, Raven Campbell, meletakkan kanak-kanak di bawah tilam selama 20 atau 30 minit dan apabila dia berpindah tilam, anaknya tidak bernafas.

Pejabat Shelby County District Attorney Amy Weirich berkata dalam satu kenyataan akhbar yang Campbell didakwa Selasa dan sedang ditahan tanpa bon dalam kematian yang berusia 2 tahun Jermyle Campbell.

Bedah siasat menunjukkan kanak-kanak itu meninggal dunia 13 Jun dehidrasi dan hyperthermia dan mempunyai kesan gigitan dan calar pada tubuhnya.

Rekod penjara dalam talian tidak menunjukkan sama ada Campbell mempunyai seorang peguam.



Lelaki Mengaku Bersalah Menjual Otak Manusia Yang di curi Dari Muzium Perubatan


MESIR
Lelaki Indiana berusia 23 tahun itu mengaku bersalah pada hari Rabu untuk memecah masuk ke dalam muzium perubatan dan mencuri otak manusia dan tisu lain yang dipelihara, dia kemudian dijual dalam talian, kata pihak berkuasa.

David Charles, Indianapolis, mengaku bersalah terhadap enam pertuduhan termasuk menerima harta curi, dan pecah rumah di Marion County mahkamah di mana Majistret Amy Barbar menjatuhkan hukuman satu tahun tahanan rumah dan dua tahun percubaan, kata jurucakap daerah pendakwa Anthony Deer.

Charles berkali-kali memecah masuk ke Muzium Sejarah Perubatan Indiana untuk mencuri balang otak dan tisu manusia lain, menurut pejabat Marion County pendakwa itu.

Muzium ini adalah hospital bekas gila yang diasaskan pada tahun 1848 dan kemudiannya ditukar menjadi muzium dengan bilik bedah siasat dan muzium anatomi yang memaparkan spesimen dipelihara, kebanyakannya otak, yang dianjurkan oleh patologi.

Charles telah ditangkap pada Disember 2013 selepas seorang lelaki San Diego yang membeli enam balang bahan otak untuk $ 600 di eBay memaklumkan kepada polis, menurut dokumen mahkamah. Banyak perkara Charles dijual telah pulih apabila lelaki San Diego sepadan dengan barangan yang dibeli untuk mereka yang dicuri dari muzium berdasarkan kajian yang dia lakukan dalam talian, menurut dokumen mahkamah.

Wanita Sanggup membunuh ibu mertua kerana menuduh beliau mempunyai hubungan sulit.

http://opocotko.blogspot.my/2013/06/info.htmlKAHERAH
Seorang wanita Mesir yang berusia 26 tahun itu terbunuh ibunya dalam undang-undang selepas dia menuduh beliau mempunyai hubungan luar nikah, surat khabar di Mesir melaporkan pada hari Khamis.

Maddened oleh tuduhan semasa bertengkar di apartmennya di Kaherah ibu negara, wanita itu bergegas ke dapur, membawa pisau dan menikam ibu mertuanya banyak kali, membunuh dia dengan serta-merta, kata mereka.

Wanita itu memberitahu polis bahawa dia membunuh ibu mertuanya kerana dia tidak pernah berhenti membenci beliau dan membuat tuduhan palsu.

Beliau berkata, pada hari kejadian, ibu mertuanya mengancam untuk memberitahu anaknya bahawa isterinya mempunyai hubungan sulit dengan lelaki lain sehingga ia akan menceraikan dia.

Surat khabar dipetik defendan sebagai memberitahu polis bahawa suaminya mencintai dia tetapi dia dibenci oleh ibunya dalam undang-undang atas sebab tertentu.


Jom Layan Gambar-Gambar Lucu Dulu

A Slow Day At Work

A Slow Day At Work

911 Distress call 

911 Distress call

90s Logic 

90s Logic


Janda Kantoi Buat Projek Dalam Rumah


KUALA TERENGGANU - Seorang janda tidak serik meskipun sebelum ini pernah ditahan dan didenda kerana kesalahan khalwat, apabila dia masih mengulangi kesalahan sama selepas sekali lagi ditahan berkhalwat bersama pasangannya di rumah sendiri.
Akibat perbuatannya itu, janda berusia 26 tahun itu dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah Kuala Terengganu dan dijatuhi hukuman penjara sebulan serta denda RM2,600 atau berdepan penjara tambahan lima bulan lagi jika gagal menjelaskan denda.
khalwat Sebelum ini, pada 6 Oktober 2013, dia yang bekerja sebagai pembantu kedai kain pernah didenda RM2,400 atau dua bulan penjara jika gagal menjelaskan denda oleh Mahkamah Rendah Syariah Kemaman kerana kesalahan berkhalwat.
Sementara itu, pasangannya yang berusia 35 tahun dan masih bujang pula didenda RM2,600 atau empat bulan penjara, jika gagal membayar denda.
Keputusan dibuat selepas mereka berdua mengaku salah terhadap pertuduhan mengikut Seksyen 31 (b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001 kerana berkhalwat.
Mereka didakwa berkhalwat di dalam sebuah rumah di Pangsapuri Ladang, Fasa 2, di sini, jam 12.45 tengah malam pada 30 September lalu.
Sepasukan pegawai penguatkuasa syariah daerah melakukan serbuan berwaran ke atas sebuah rumah pangsapuri itu.
Sebaik tiba, pintu rumah tertutup rapat dan berkunci dari dalam sebelum anggota penguatkuasa mengetuk pintu dan memberi salam beberapa kali.
Pintu utama dibuka seorang wanita kira-kira seminit kemudian sebelum anggota memperkenalkan diri dan menunjukkan waran geledah serta meminta izin untuk membuat pemeriksaan.
Anggota penguat kuasa syariah kemudiannya menemui seorang lelaki di dalam bilik pertama dan pemeriksaan mendapati hanya mereka berada di dalam rumah berkenaan.
Hasil soal siasat mendapati mereka tidak mempunyai hubungan suami isteri atau muhrim, sebelum ditahan untuk siasatan lanjut.
Sementara itu di mahkamah sama juga, seorang penjual ikan yang sebelum ini pernah dikenakan denda RM2,600 atau dua bulan setengah penjara kerana berkhalwat, juga tidak serik apabila sekali lagi dicekup bersama pasangannya di dalam sebuah hotel, September lalu.
Susulan penahanan itu, penjual ikan berusia 19 tahun itu dihadapkan ke Mahkamah Rendah Syariah Kuala Terengganu dan dijatuhi hukuman denda RM2,500 serta sebulan penjara, atau berdepan hukuman penjara tambahan lima bulan jika gagal menjelaskan denda.
Sementara itu, pasangannya berusia 19 tahun dan masih bergelar pelajar pula diarahkan ditahan di Pusat Perlindungan Wanita Baitul Ehsan, Sabak Bernam, Selangor selama enam bulan.
Keputusan itu dibuat selepas kedua-dua mereka mengaku salah terhadap pertuduhan mengikut Seksyen 31 (a) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001 kerana berkhalwat.
Berdasarkan pertuduhan, mereka didakwa berkhalwat di dalam sebuah bilik hotel di Jalan Tok Lam, di sini, jam 11.50 pagi, 23 September lalu.
Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Syarie Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu di hadapan Hakim Syarie Nik Mohd Shahril Irwan Mat Yusof.
Mengikut fakta kes, sepasukan pegawai penguatkuasa syariah daerah melakukan satu serbuan berwaran ke atas sebuah bilik hotel di Jalan Tok Lam.
Sebaik tiba di bilik berkenaan, pintu utama tertutup rapat dan berkunci dari dalam sebelum anggota penguatkuasa mengetuk pintu dan memberi salam beberapa kali.
Anggota kemudian mendapatkan kunci pendua daripada pihak hotel, namun masih gagal masuk kerana bilik dikunci menggunakan rantai dari dalam.
Anggota mengarahkan pintu dibuka penghuninya namun tiada sebarang respons. Pintu hanya dibuka kira-kira 20 minit kemudian oleh seorang lelaki.
Sebaik masuk ke dalam bilik, anggota menemui seorang wanita di atas katil dan pemeriksaan mendapati hanya mereka sahaja yang berada di dalam bilik.
Hasil soal siasat mendapati mereka tidak mempunyai hubungan suami isteri atau mahram sebelum ditahan untuk siasatan lanjut.
Sebelum ini, pada 14 April lalu, lelaki tersebut pernah dikenakan denda oleh mahkamah kerana kesalahan berkhalwat bersama pasangan yang lain.

Janda khalwat disebalik jeriji besi

ALOR SETAR - Jika dilihat dari mata kasar, sebuah rumah di Jalan Simpang Kuala, di sini, kelihatan seperti kediaman biasa dipenuhi pintu bertanda A hingga Z.

Padahal, hotel murah itu  tidak hanya dipenuhi bilik dipasang jeriji besi, sebaliknya ia turut memiliki bilik di dalam bilik untuk kemudahan pelanggan.

Lebih aneh, mangga dikunci dari luar, sekali gus menyebabkan keadaan bilik seakan-akan penjara memandangkan kelihatan seperti tiada laluan keluar.

Ketika diserbu, pemilik hotel murah itu dilihat sengaja melengah-lengahkan masa.

Namun, taktik berkenaan terbongkar apabila anggota penguatkuasa Jabatan Agama Islam Kedah (Jaik) membuat pemeriksaan teliti dalam Ops Maksiat di premis tersebut, Sabtu lalu.
http://opocotko.blogspot.my/2013/10/rahsia-tahi-lalat-2013.html
Berdasarkan pemeriksaan lanjut itu, ia akhirnya membawa kepada penemuan tiga lagi bilik dalam sebuah bilik tidak bernombor didakwa sebuah stor pada awalnya.

Dalam pemeriksaan lanjut, seorang janda beranak tiga berusia 44 tahun ditemui dalam keadaan mencurigakan bersama lelaki muda dalam bilik itu.

Lebih mengejutkan, wanita memiliki anak berusia 14 hingga 21 tahun berkenaan sudah ditahan kali kedua bersama pasangannya berusia sekitar 23 tahun.

Bagaimanapun, wanita berkenaan memaklumkan dia tidak berniat lain sewaktu menyewa bilik berkenaan, sebaliknya ia semata-mata bermain permainan atas talian semata-mata.

Penolong Pengarah Penguatkuasa Undang-Undang Jaik, Syeikh Mohd Roshidi Mahmud berkata, mereka antara tujuh pasangan ditahan dalam operasi bersepadu bersama Majlis Bandaraya Alor Setar (MBAS).

Katanya, pihak mereka turut memanggil pemilik sebuah hotel untuk diberi nasihat disebabkan dia disyaki cuba bersekongkol untuk melindungi pelanggan.

Roshidi berkata, mereka dibawa ke Balai Polis Alor Setar untuk laporan tangkapan berkenaan, sebelum dibawa mengambil keterangan di pejabat Jaik.

Kesemua pasangan disiasat di bawah Seksyen 25 Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Kedah 2014, jika sabit kesalahan boleh didenda RM3,000 atau dua tahun penjara ataupun

Wednesday, 25 November 2015

CARA-CARA PENGIRAAN ZAKAT WANG SIMPANAN


http://opocotko.blogspot.my/2015/09/kenapa-bala-terjadi.html

Pengertian Wang Simpanan

Wang yang disimpan di dalam akaun simpanan, akaun simpanan tetap, simpanan semasa, ASB serta lain-lain bentuk simpanan di bank atau mana-mana institusi kewangan.
Zakat dikenakan ke atas jumlah baki terendah dalam tempoh setahun simpanan apabila cukup nisab dan haulnya serta menyamai atau melebihi nisab.

Contoh Akaun Simpanan

Tarikh MasukTarikh KeluarAmaun (RM)Baki (RM)
02/02/XXXX
20,000.00 20,000.00

23/04/XXXX 2,000.00 18,000.00

30/05/XXXX 3,000.00 15,000.00
06/07/XXXX
200.00 15,200.00

08/08/XXXX 1,200.00 14,000.00
31/11/XXXX
2,000.001 16,000.00
31/12/XXXX
1,000.00 17,000.00
Baki terendah dalam jadual ini ialah RM 14,000. Ia telah melebihi nisab dan genap setahun. Tahun haul dalam contoh ini dikira dari 01/01/xxxx - 31/12/xxxx.

Contoh Pengiraan

Baki Terendah = RM14,000 (melebihi nisab)
Zakat = RM4,000 x 2.5%

Pengiraan Bagi Pendeposit Yang Memiliki Beberapa Akaun Simpanan

Sekiranya pendeposit memiliki beberapa akaun simpanan di dalam bank atau lain-lain institusi kewangan, perlu menjumlahkan kesemua baki terendah bagi setiap akaun simpanan. Zakat dikenakan apabila jumlah baki terendah tersebut menyamai atau melebihi nisab.

Contoh Pengiraan Zakat Pelbagai Buku Akaun Simpanan

Haul : 1/1/xxxx - 31/12/xxxx

Buku SimpananBaki Terendah (RM)
Buku 1 1,000.00
Buku 2 1,000.00
Buku 3 8,000.00
Jumlah Baki Terendah 10,000.00
Jumlah baki terendah : RM 20,000 (melebihi nisab)
Zakat = RM 20,000 x 2.5%
= RM500

Akaun Simpanan Tetap

Bagi akaun simpanan tetap, zakat dikenakan ke atas simpanan pokok yang disimpan dalam jangkamasa tertentu.
Contoh:
Simpanan tetap : RM10,000
Zakat : RM10,000 x 2.5% (kadar zakat)
= RM250
SAMBUNG BACAAN...

Wednesday, 18 November 2015

PADAH RAKAM AKSI WANITA MANDI


Singapura – Seorang lelaki menerima padah apabila dia telah di pukul oleh seorang wanita sebelum ditangkap oleh pihak pengawal keselamatan kerana cuba merakam gambar wanita berkenaan mandi di tandas awam, Sentosa, Singapura.

Menurut teman lelaki wanita berkenaan, Trey Wei Zheng Phang berkata, lelaki tersebut telah menyamar sebagai wanita dengan memakai rambut palsu bagi membolehkan dia masuk ke dalam kawasan bilik mandi wanita berkenaan.

“Ketika teman wanita saya, Vivian sedang mandi, dia mengambil barang di bawah dan terlihat seseorang menghulurkan kamera dari bawah ruang pintu menyebabkan dia cepat-cepat membuka pintu dan memukul suspek,” ceritanya yang menyatakan suspek telah mengalami sedikit kecederaan kerana pukulan itu.

Menyedari kejadian berkenaan, orang ramai bertindak menangkap suspek apabila dia cuba melarikan diri sebelum merebahkannya ke tanah.

Selepas ditangkap dia cuba melepaskan diri dengan alasan tidak munasabah iaitu mengatakan yang dia tidak siuman.

“Kepada semua wanita-wanita diluar sana, pesanan saya elakkan memakai pakaian yang seksi, berhati-hati dengan orang yang tidak dikenali dengan mengambil langkah-langkah berhati-hati dengan orang yang tidak dikenali.”

“Jika kejadian seperti ini berlaku di Singapura, tidak mustahil ia akan berlaku ditempat lain, berhati-hatilah,”

Petua hilangkan sakit dada

Sakit dada sememangnya akan menggangu kelancaran hidup seharian anda.
Untuk merawat penyakit ini kita memerlukan halia, telur ayam kampung dan madu lebah. 
Ambil beberapa ulas halia. Tumbuk hingga lumat dan perahkan airnya. Ambil satu biji telur ayam kampung. Keluarkan kuningnya sahaja. Campurkan bersama madu lebah tulin. Kacau rata-rata dan hendaklah diminum setiap pagi sebelum sarapan.

Selamat mencuba. 


Tuesday, 17 November 2015

WOW..Gambar-gambar Cantik Siti Saleha yang buat kita Terpesona

Siapa yang tak terperosna dengan kecantikan Siti Salehah, Bertuahlah Badan sesiapa yang memilikinya kan.. Erghh,,,,,,


 


 

 

Sunday, 15 November 2015

Lirik Kasihnya Laila - Jinbara

 Lirik Kasihnya Laila - Jinbara

Seisi alam menagih kasihnya laila
Dibalik selendang sembunyi nurkasihmu

Bagai mimpi..
Kau ku temu..
Gadis yang ku dambakan terserlah ayu
Terbit kasihku namun tertunduk malu
Kerna ku tahu bezanya kau dan aku

Kau menjelma..
Bak cahaya..
Suluhku yang terabadi dalam dada
Assalamualaikum hulur bersama
Bersama kita mencipta bahagia

Dibalik selendang sembunyi nurkasihmu
Tersimpul hatimu hatiku satu
Persis si majnun menagih kasihnya laila
Terbelah dunia tetap bersama

Dibalik selendang sembunyi nurkasihmu
Tersimpul hatimu hatiku satu
Persis si majnun menagih kasihnya laila
Terbelah dunia tetap bersama

Bawaku bersamamu gapai sejahtera
Dikenangi kau aku suci
Titisan kasih

Seisi alam pun pastikan merestui
Moga kasih lalilaku kan kekal abadi

VIDEO


WOW..Gambar-gambar Cantik Neelofa yang buat kita Geram

Memang cantik gadis kelahiran kelantan ni,, Ramai sungguh gewe kelate yang come2 belako,, betulke ni kawe kecek kelate... haha.. jom kita tengok gambar awek kelate yg come ni



 
 



http://opocotko.blogspot.my/2015/11/wow-sungguh-cantik-rumah-cantik-farah.html

WOW.. Sungguh cantik Rumah Cantik Farah Fauzana

WOW.. Rumah Cantik Farah Fauzana

http://opocotko.blogspot.my/2013/10/rahsia-tahi-lalat-2013.html

Ini merupakan salah satu rumah Farah Fauzana di Shah Alam.

Rumah ini pernah dijadikan function baby shower penyanyi dan penyampai radio Nana Mahazan.

Rumah ini kini dijadikan homestay oleh fafau.

Jom layan gambar rumah yang cantik ini:














ERGH LAWAKAN.. KALAU DAH TENGOK TU RINGAN-RINGANLAH TANGAN TEKAN IKLAN NUFFNANG YEK

Download 007 Specture

Filem yang terhangat di bulan ini.. apa lagi jom kita tengok

Sinopsis

Selepas menerima satu mesej daripada seseorang yang tidak dikenali, James Bond bersedia untuk membongkar sebuah organisasi penjenayah yang dikenali sebagai SPECTRE. Sementara ketua kepada Bond bergelut dengan pihak politik untuk mengekalkan MI6, Bond telah merungkai kisah rahsia mengenai SPECTRE.













Treler

Datuk Lee Chong Wei Juara Badminton Terbuka China 2015



Datuk Lee Chong Wei juara badminton terbuka China 2015 selepas menewaskan pilihan utama iaitu Chen Long pada perlawanan akhir di Pusat Sukan Olimpik Haixia di Fuzhou, China.
Datuk Lee Chong Wei Juara Badminton Terbuka China 2015Bekas pemain nombor satu dunia telah mengakhiri kemarau 13 tahun bagi pemain perseorangan lelaki negara yang mendapat gelaran tersebut selepas dilakukan oleh Wong Choong Hann pada tahun 2002.
Lee Chong Wei mengalahkan pemain nombor dua dunia iaitu Jan O Jorgensen dari Denmark pada suku akhir seterusnya mengalahkan Lin Dan dari China yang merupakan pemain nombor tiga dunia di peringkat separuh akhir.
Datuk Lee Chong Wei juara badminton terbuka China 2015 cuma mengambil masa selama 50 minit untuk mengalahkan Chen Long yang merupakan pemain nombor satu dunia berasal dari China dengan keadaan straight set 21-15 dan 21-11.
Lee Chong Wei membawa pulang hadiah wang tunai berjumlah RM 230,474 manakala Chen Long selaku naib juara membawa pulang wang tunai berjumlah RM 115,774.

Thursday, 12 November 2015

SANGAT GEMPAQ :Makhluk aneh di temui di FIJI

http://cikyanzone.blogspot.my/2015/03/gambar-lucu-bahagian-38.html


                                                                                
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
http://cikyanzone.blogspot.my/2015/03/gambar-lucu-bahagian-38.html 
hehehe,.. Gambar Hiasan saja

KEPUTUSAN SEMASA MALAYSI 3 PALESTINE 0 ?

Hi..

Malam yang sungguh mencabar.. Malaysia dibelakang 3 gol.. Apa pun selamat berusaha.

http://opocotko.blogspot.my/2013/06/info-teknik-isteri-menggoda-suami.html

Tuesday, 10 November 2015

Wanita Melampau Tunjuk Punggung Depan Piramid

http://opocotko.blogspot.my/2013/06/info-teknik-isteri-menggoda-suami.html

Kaherah – Tidak senonoh. Seorang pelakon filem lucah , Carmen De Luz menunjukkan punggungnya sambil menunggang unta di depan piramid mengundang kemarahan kerajaan Mesir.

Walaupun berlakon filem lucah, tetapi tidak perlulah hendak bersikap lucah, dengan mempamerkan perangai tidak senonoh di negara orang, apatah lagi di Mesir.

Tindakan kurang ajar Carmen itu menyebabkan pihak berkuasa Mesir kesal dan siasatan kini dijalankan bagi mengetahui sama ada beliau menetap di kawasan pelancongan di situ.

Ini adalah kali kedua perbuatan mengambil gambar tidak senonoh dilakukan di hadapan piramid ketika tempoh masa lawatan berakhir pada hari berkenaan.

Tetapi Carmen boleh pula menjawab perbuatannya itu melalui twitter dengan menyatakan bahawa dia tidak merakamkan video porno sebaliknya lawatan ke situ adalah disebabkan dia jatuh cinta dengan Mesir.

Mac lalu, seorang pelancong wanita telah mendedahkan payudara dan melakukan oral seks di depan kamera.

Lirik Permaisuri - Data


  Lirik Lagu  Permaisuri - Data

http://opocotko.blogspot.my/2013/06/info-teknik-isteri-menggoda-suami.html

Aku rela hidup dengan mu
Demi bahagia...
Hanya Tuhan bisa memisahkan kita

( korus )
Di jaga dan lena kukuntum kerinduanku
Untuk mempersembah sayang padamu
Keharuman bunga tak seharumnya cintaku
Istimewa untuk sunting jiwamu

Bermula pandang pertama
Kau utuskan senyum mesra
Aku ingin seribu tahun lagi
Bersamamu...

Kubinakan mu istana
Aku rendakan bahagia
Dengan niat suci
Kaulah permaisuri

Sambutlah cinta abadi
Genggam dan semat di hati
Manisnya asmara
Kekal selamanya.


Thursday, 5 November 2015

Lirik Lagu Cinta Gila - Dewa

Lirik Lagu Cinta Gila - Dewa

http://opocotko.blogspot.my/2015_01_01_archive.html

Hati hati dengan hatiku
Karna hatiku mudah layu
Jangan kamu bermain-main
Karna kutak’ main-main

Sungguh aku bersungguh-sungguh
Cintaku ini cinta mati
Mati-matian aku
Pertahankan cintaku

Aku takkan rela...bila kau tinggalkan
Aku kan berbuat...apa saja
Untuk mendapatkan kamu lagi

Rupa rupa alasan kamu
Untuk tetap tinggalkan aku
Rupanya kamu memang
Sudah tak cinta aku

Cintamu yang berbisa
Bisa racuni aku
Bisa-bisanya kamu mau tinggalkan aku


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK JANGAN TAK KLIK

Tingkatkan trafik anda di sini

Busuk.com

My Bloglist