Total Pageviews

Saturday, 29 June 2013

Cerita Lucu: Suamiku


Seorang ibu muda sedang mengadu pada temannya, "Aku terpaksa minta cerai dari suamiku."

"Kenapa..?" tanya temannya kehairanan.

"Habis.., hampir setiap malam kerjanya keluar masuk disko." jawab si ibu muda.

"OOOOhh, jadi suamimu itu kaki disko lah yer.. ?" tanya temannya lagi.

"Bukan begitu..,sebenarnya dia ke sana mencari aku !" jawab si ibu muda.

Pengiran muda abdul qawi dan tengku amalin a'ishah puteri diijab kabulkan


Tahniah keduanya sila ke link di bawah

http://cikyanzone.blogspot.com/2013/06/pengiran-muda-abdul-qawi-dan-tengku.html

Tuesday, 25 June 2013

Cara-cara nak cover malu


 
1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun, sebaliknyer anda baring dan terus berguling-guling hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...

3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah anda dirasuk atau sedang berlawan dengan makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah sampah yang ada sambil marah-marah dengan suara yang kuat, pasti orang menyangka anda seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan....

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang di blakang anda....

6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat pengsan sehingga ada orang membantu anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah masa sesuai untuk bangun semula....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda) untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda sorang je yang dapat malu...ye tak?....

Hiburan: Neelofa akui sudah halalkan hutang rm5k shahz jaszle

Salam,,
Untuk selanjutnya terus saja ke link di bawah


\http://suffianzone.blogspot.com/2013/06/hiburan-neelofa-akui-sudah-halalkan.html

Sunday, 23 June 2013

Cerita Lucu: Penjual Daging



Suatu pagi datanglah seorang penjual daging ke sebuah taman di Bandar Klang. "Dagiiiiing! Dagiiiiiiiiiinnngg!!!" jeritnya. Manakala di sebuah rumah, Abu, seorang pekerja kilang baru sahaja habis kerja dan hendak tidor terdengar jeritan si penjual daging yang menyakitkan telinga itu.

Abu: "Hoi Penjual daging! Engko nie takde HATI PERUT ke hah....!!!???"

Penjual daging : "Maaf encik kebetulan hari nie hati, perut sume dah dijual,tinggal daging jer..."

Bakal Suami Nora danish ustaz???

Salam semua,


Cikyan tak dapat menghuraikan secara terperinci.. Untuk selanjutnya sila ke link ini.. http://cikyanzone.blogspot.com/

Friday, 21 June 2013

Isteri Curang



Seorang rakan sepejabat telah beberapa kali memberitahu Amat yang isterinya berlaku curang dengan kawannya sendiri.

Melihat Amat seperti tidak percaya dengan ceritanya, suatu hari rakan tersebut berkata, "Mat, kau balik sekarang. Kau pasti akan lihat isteri kau sedang bermesraan dengan kawan kau tu".

Amat pun pulang untuk membuktikannya. Beberapa minit kemudian ia telah kembali dengan wajah lebih ceria, nampak lega.

"Bagaimana Mat?", tanya rakannya tadi.
"Kacau je kau nie. Dia bukan kawan aku. Kenal pun tidak, baru tadi pertama kali aku lihat dia...".

Peribahasa yg perlu dikongsi



Peribahasa: Seperti anjing jantan dgn anjing betina.
Maknanya: Dua orang yg pantang bertemu...asek nak beromen aje.

Peribahasa: Sepandai-pandai lalat terbang akhirnya ketaik jugak dia hinggap.
Maknanya: Orang kalau dah perokok tu...kalau dia berenti....akhirnya dia gerenti start balik punyer.

Peribahasa:Sepandai-pandai tupai melompat, tak pernah masok ke sukan Olimpik jua.
Maknanya: Jangan macam bagus....pasal yg macam bagus tu selalunya tak bagus.

Peribahasa: Biar putih tulang jgn putih muker.
Maknanya: Kalau surat beranak dah letak orang Melayu jgn eksen nak jadi Mat Salleh plak... be proud of what you are.

Peribahasa: Kalau tidak ader angin masakan satu LRT boleh bau busuk?
Maknanya: Ada orang kentotlah tu...

Peribahasa: Seperti kacang luperkan mamak kacang putih.
Maknanya: Orang yg tak sedar diri....tak kenang jasa baik orang yg muler-muler memfofularkan dia.

Peribahasa: Ader udang di sebalik udang lain
Maknanya: Jgn sangka yg duduk sorang kat tempat sunyi tu sorang....check betul-betul, mesti ader sorang lagi kat bawah ke....kat tengah ke...tengah baring ke.

Peribahasa: Biar mati anak jgn mati pucuk
Maknanya: Kalau dah mati pucuk camner nak dapat anak......btol tak?

Peribahasa: Sudah jatuh ditimpa piano
Maknanya: Nasib malang yg tak agak-agak.

Peribahasa: Hidung tak mancung, gigi pulak yang mancung.

Maknanya: maknernyer . . .

maknernyer................

maknernya.................


Jangan nak tersengeh-sengeh kat depan PC......


Pergi lah buat kerja!!!!!

Gambar sebenar farah nurizzati salleh kini didedahkan

Gambar sebenar farah nurizzati salleh kini didedahkan


salam semua,,,, saye cuma membaca dari sumber,,,, terus saja ke link di bawah
http://cikyanzone.blogspot.com/






Bacaan Tambahan

http://cikyanzone.blogspot.com/
http://suffianzone.blogspot.com/
http://duniamayaabby.blogspot.com/
http://peliksaja.blogspot.com/
http://awathangni.blogspot.com/
http://abahkamu.blogspot.com/
http://opahkamu.blogspot.com/
http://alahaikau.blogspot.com/
http://apekohe.blogspot.com/
http://apacerpa.blogspot.com/
http://opocotko.blogspot.com/
http://politikhariini.blogspot.com/
http://alamakhg.blogspot.com/
http://omakaureferral.blogspot.com/
http://lagumanatu.blogspot.com/
http://hantamjela.blogspot.com/
http://manamautu.blogspot.com/
http://manapunboleh.blogspot.com/
http://ambikhang.blogspot.com/
http://petuamoden.blogspot.com/
http://resepiistemewa.blogspot.com/

Thursday, 20 June 2013

Cerita Lucu: Pak Pandir beli Handphone



Pada suatu hari,ada seorang yang kaya raya tapi buta teknologi namanya Pak Pandir, datang ke Kuala Lumpur. Ia berasal dari sebuah daerah yang sangat terpencil jauh di dalam hutan. Ia datang ke sebuah kedai handphone. "Saya mahu beli handphone yang paling baru, mahal dan canggih", katanya dengan nada sombong. "Ini encik, handphone yang encik inginkan...tapi wang encik cukup ke?", tanya pemilik kedai tidak yakin.

"Ini duit tiga ribu", jawab Pak Pandir. "Tapi handphonenya tak boleh hidup pun?" marah Pak Pandir. "Oh, encik perlu beli sim card ... baru boleh guna". "Saya beli sim cardnya" jawab Pak Pandir. Tak lama kemudian, urusan mereka pun selesai dan Pak Pandir kembali ke kampungnya.

Sesampai di kampung, handphonenya tak boleh digunakan, Pak Pandir rasa marah dan segera pergi ke Kuala Lumpur semula.

"Awak tipu saya ya!!!Handphone saya tak boleh buat panggilan!!!!!!!!!!" marah Pak Pandir. "Oooooo......mungkin tak ada signal encik".
"Saya beli signalnya sekali. Kalau jual handphone jangan lupa jual signalnya sekali"


Cerita Lucu: Jejaka Sempurna


Di salon kecantikan, seorang gadis berkongsi pandangannya tentang jejaka idamannya bersama teman-temannya.

"Jejaka yang ku kawini itu mestilah bersinar apabila berhadapan dengan sesiapa sahaja. Dia mesti pandai bermain muzik dan pandai menyanyi. Dia pandai berjenaka dan disukai ramai. Yang penting, dia mesti selalu berada dirumah!"

Seorang nenek kedengaran perbualan tersebuat dan berkata, "Aduh, senang saja. Beli TV habis cerita!"

Wednesday, 19 June 2013

INFO: TEKNIK SUAMI MERANGSANG ISTERI


·                     ·         Peluklah isteri sambil tangan meramas-ramas belakang tubuh isteri.
·                     ·         Berikan ciuman bermula dari telinga, leher, pipi dan kemudiannya ciuman dalam pada mulut isteri.
·                     ·         Mainkan lidah anda dengan lidah isteri.
·                     ·         Sambil bercium, anda gerakkanlah tangan anda menuju lehernya dan meramas-ramas lehernya.
·                     ·         Turunkan tangan anda lebih bawah ke arah buah dada isteri. Peganglah kedua-dua buah dadanya dan ramas perlahan-lahan. Elakkan dari menyentuh puting buah dada isteri. Lakukan belaian dan ramasan secara berpusing-pusing mengelilingi puting isteri.
·                     ·         Cium leher isteri bermula dari atas menuju ke buah dadanya sambil tangan anda tidak behenti-henti meramas-ramas buah dadanya
·                     ·         Cium dan jilat buah dada isteri satu persatu. Lakukan dengan gaya memusing mengikut arah jam. Apabila nafas isteri semakin laju, perhebatkan lagi rangsangan dengan menjilat puting buah dadanya.
·                     ·         Gerakkan tangan ke bawah menuju ke arah kemaluan isteri.
·                     ·         Ramas kemaluan isteri dengan lembut terutamanya di bahagian tepi kelentit.
·                     ·         Pindahkan belaian tangan ke arah bibir luar dan dalam kemaluan isteri.
·                     ·         Belailah bibir faraj secara memusing mengikut bulatan.
·                     ·         Cium bibir faraj luar diikuti bibir faraj dalam.
·                     ·         Jilat keseluruhan bibir faraj isteri secara memusing, menegak dan melintang untuk memberi nikmat yang berbeza kepada isteri.
·                     ·         Perlahan-lahan ciumlah kelentit isteri.
·                     ·         Jilat di sekeliling batang kelentit isteri.
·                     ·         Jilat keseluruhan kelentit isteri sehingga isteri benar-benar tidak tahan lagi untuk melakukan persetubuhan.
·                     ·         Sekiranya nafas isteri kencang, kelentitnya menegang dan tersembul keluar dan putting payudaranya mengeras, itu tandanya dia sudah benar-benar bersedia menerima pemasukan zakar suami.
·                     ·         Peluklah isteri sambil menciumnya dengan ciuman yang dalam dan lidah anda bermain-main dengan lidahnya.
·                     ·         Bincangkan posisi mana yang anda berdua inginkan, dan lakukanlah dayungan sehingga anda berdua senyum kepuasan.

SEKIRANYA SUAMI KLIMAKS AWAL DARI ISTERI
·                     ·         Sekiranya suami terlebih dahulu memancutkan air maninya, anda sebagai isteri tidak perlu kaget dan terkejut.
·                     ·         Peluklah suami dengan erat ketika dia mencapai klimaks.
·                     ·         Tanpa berlengah masa, cucilah zakarnya dengan kain bersih.
·                     ·         Lakukan koloman dan jilatan pada zakarnya untuk mengembalikan ketegangan pada zakar suami anda. Sesekali sekala gunakan tapak tangan anda dan putarkan ia ke atas kepala zakar suami.
·                     ·         Ia mungkin mengambil masa 5-15 minit, di mana anda perlu banyak bersabar.
·                     ·         Pada tempoh tersebut, suami boleh melakukan belaian, cumbuan pada tubuh anda.
·                     ·         Ketika anda mengulum zakar suami, suami juga boleh menjilat kelentit anda pada masa yang sama. Caranya ialah dengan berbaring secara tunggang terbalik, iaitu kepala isteri menghadap zakar suami, dan kepala suami berhadapan kemaluan isteri. Posisi ini juga dinamakan sebagai posisi 69. Anda juga dapat mencapai klimaks berkali-kali hasil jilatan suami terhadap kelentit anda sementara anda berusaha mengulum zakar suami untuk menegangkannya kembali.
·                     ·         Apabila zakar suami sudah tegang kembali, teruskan posisi yang tertangguh sebentar tadi.

INFO: TEKNIK ISTERI MENGGODA SUAMI


Anda berada keseorangan di bilik tidur dan tahu bahawa suami anda akan mendatangi anda pada bila-bila masa.

·                     ·         Anda baring mengiring di atas katil dengan gaya yang mengghairahkan.
·                     ·         Apabila suami masuk ke bilik dengan salam, balaslah salamnya terlebih dahulu.
·                     ·         Anda bangun dan berdiri sambil memegang erat tangan suami.
·                     ·         Katakanlah kepadanya yang anda rindukan belaian dan cumbuan daripadanya.
·                     ·         Peluklah suami dengan erat dan katakanlah yang anda sangat mencintainya.
·                     ·         Jarakkan diri anda dengan suami buat sementara. Pastikan mata suami memandang ke arah pakaian anda yang jarang itu agar keinginannya meningkat.
·                     ·         Tanggalkan gaun tidur anda sehingga menampakkan tubuh anda yang hanya tinggal coli dan seluar dalam.
·                     ·         Goda suami dengan bertanya,”Abang nak tengok lagi tak?”
·                     ·         Setelah dia mengangguk, anda peluklah suami dengan erat dan meminta dia yang menanggalkanlah coli anda. Biarkan suami mebuka coli anda perlahan-lahan sehingga menampakkan keseluruhan buah dada anda. Biarkan suami terpegun melihatnya.
·                     ·         Berikan kucupan pada mulut suami sambil menggodanya supaya menanggalkan seluar dalam anda.
·                     ·         Biarkan suami menurunkan seluar dalam anda sehinggalah ia terlerai.
·                     ·         Keadaan anda yang bogel sepenuhnya dapat membuat suami terangsang. Perhatikan seluar suami untuk melihat samada terdapat ‘cendawan’ yang tiba-tiba timbul dan membesar.
·                     ·         Tanggalkan baju suami perlahan-lahan dengan menanggalkan butang satu demi satu (sekiranya kemeja) ataupun menariknya ke atas perlahan-lahan.
·                     ·         Peluk tubuh suami di bahagian dada yang tidak berbaju sambil anda menurun ke bawah.
·                     ·         Buka zip seluar suami dan tarik seluarnya ke bawah, menampakkan seluar dalam suami yang sedang menyimpan senjata misterinya.
·                     ·         Peganglah buah zakar yang dilindungi oleh seluar dalam dari luar sambil meraba dan meramasnya. Sandar dan geselkan pipi anda pada seluar dalamnya.
·                     ·         Apabila anda lihat saiz zakarnya semakin menegang, tariklah seluar dalamnya perlahan-lahan ke bawah hingga menampakkan seluruh kemaluan suami.
·                     ·         Anda perlu berdiri dan memandang ke arah mata suami. Berikan senyuman manis buatnya. Pegang lengan suami dan tarik wajahnya ke wajah anda.
·                     ·         Bengkokkan kepala suami ke kiri dan kepala anda ke kanan.dan ciumlah suami anda dengan dalam.
·                     ·         Peluk seluruh tubuh suami di mana anda dapat merasakan rasa sensasi apabila buah dada anda menyentuh dadanya dan kemaluan anda bersentuh dengan kemaluannya sambil meneruskan ciuman.
·                     ·         Sila pergi ke langkah seterusnya.

Info: Asmara boleh dimulakan dengan pelbagai cara...

                   1.      Godaan dan ajakan pasangan
Cara ini memerlukan salah seorang mengajak pasangannya melakukan hubungan asmara samada suami atau isteri. Isteri juga perlu berperanan menggoda suami untuk melakukan asmara.
 
                   2.      Spontan
Asmara spontan boleh dilakukan pada bila-bila masa dan di mana-mana saja yang anda berdua rasakan sesuai. Ia tidak memerlukan ajakan secara lisan dan tidak memerlukan persetujuan pasangan. Sebagai isteri, anda boleh memeluk suami anda, menanggalkan pakaiannya, membelai tubuhnya dan menciumnya ketika dia sedang menonton TV di atas sofa ruang tamu, dan suami akan tahu dengan sendirinya yang anda inginkan belaian asmara darinya. Suami juga boleh merangkul isteri yang sudah selesai memasak dan terus berasmara dengannya di dapur. Asmara spontan seelok-eloknya dilakukan pada hari cuti di mana anda berdua tidak terikat dengan apa-apa tugasan, serta tidak ada sesiapa lagi di rumah melainkan anda berdua sekiranya asmara dilakukan di ruang tamu.
 
                   3.      Perancangan mengikut jadual
Anda juga boleh merancang membuat jadual asmara bersama-sama pasangan untuk menentukan hari untuk melakukan asmara serta siapa yang perlu memainkan peranan utama. Sebagai contoh, anda dijadualkan berasmara bersama pasangan 6 kali seminggu. Untuk 3 hari pertama, anda memainkan peranan paling aktif dan anda memilih posisi yang anda ingini. Untuk 3 hari berikutnya, giliran pasangan anda pula memainkan peranan paling aktif dan memilih posisi yang diingininya.

        TANGGAPAN YANG SALAH MENGENAI ASMARA
                   1.                  Isteri tidak perlu meminta suami untuk berasmara
Suami akan cepat bosan sekiranya si suami yang sering mengajak isteri berasmara dan isteri tidak pernah meminta suaminya untuk berasmara. Isteri perlu berperanan sebagai penggoda dalam menjerat suami untuk melakukan asmara. Sekiranya suami telah mengajak isteri pada hari semalamnya, maka pada hari ini, giliran si isteri mengajak suaminya berasmara.

                   2.                  Isteri hanya perlu serahan tubuh & biarkan suami melakukan segalanya
Isteri yang mendiamkan diri dan membiarkan tubuhnya dilakukan begitu saja oleh suami ibarat asmara yang tidak bermakna. Suami juga memerlukan perhatian, belaian manja dan cumbuan dari isteri. Isteri perlulah berani untuk beraksi dengan ghairah dan aktif ketika bersama suami dengan harapan agar kasih sayang yang diikat bersama suami sentiasa mekar selama-lamanya.

                   3.                  Amat penting bagi lelaki bertahan lama
Kebanyakan suami berfikir bahawa kelakian suami itu terletak pada ketahanan zakar suami ketika berdayung untuk mengelakkan isteri dari kempunan kerana tidak merasai klimaks. Kaum suami harus sedar bahawa yang penting dalam hubungan asmara ialah rangsangan dan pemanasan yang secukupnya pada kawasan-kawasan sensitif pada tubuh isteri. Sekiranya isteri dirangsang pada tempat yang betul, maka tidak sukar bagi suami untuk memuaskan isterinya.

                   4.                  Asmara hanya boleh dilakukan di bilik tidur
Asmara yang hanya dilakukan di bilik tidur akan mendatangkan perasaan bosan kepada pasangan suami isteri. Cubalah mencari kelainan dalam asmara dengan melakukannya di tempat-tempat peribadi yang anda tidak pernah fikirkan. Sebagai contoh, di ruang tamu atau di dapur. Pergunakanlah objek-objek di sekeliling anda sebagai penyokong untuk memudahkan anda dan pasangan melakukan posisi-posisi yang kreatif, sebagai contoh, meja makan, kerusi sofa atau tangga rumah.

                  5.                  Asmara hanya boleh dilakukan pada waktu malam
Asmara tidak mengenal waktu. Anda boleh melakukannya di waktu pagi, tengah hari dan petang samada secara spontan atau ajakan. Biasakanlah diri anda berasmara dengan kehadiran cahaya yang cerah di waktu siang supaya anda tidak kekok untuk bersamanya pada waktu siang di hari-hari yang lain.

info: ASMARA


Hubungan asmara boleh dilakukan dengan pelbagai cara, pada bila-bila masa dan di tempat-tempat yang berbeza. Kerana itulah ia dianggap sebagai satu jenis seni yang memerlukan ilmu pengetahuan yang cukup untuk mendapat manfaat daripadanya. Anda perlu membuka minda anda dengan menganggap seni asmara itu suatu aktiviti yang suci, mendatangkan pahala, romantis, menyeronokkan dan menguji tahap kebijaksanaan dan kreativiti anda dan pasangan untuk mendapat kepuasan bersama.
                Orang yang tertutup mindanya akan sentiasa menganggap asmara itu sebagai suatu perkara yang jijik, memalukan, kotor dan hina. Mereka ini juga tidak boleh menerima teknik-teknik asmara moden yang dianggap kebaratan padahal ia tidak pun menyalahi atau melanggar hukum agama. Hubungan asmara boleh dibahagikan kepada dua, iaitu seks dalaman dan seks luaran. Seks dalaman melibatkan dayungan zakar dan pancutan air mani ke dalam faraj manakala seks luaran tidak melibatkan pemasukan zakar dan pancutan air mani ke dalam faraj. Seks luaran dilakukan apabila keadaan tidak mengizinkan isteri untuk disetubuhi suami. Misalnya ketika isteri datang haid ataupun mencapai waktu subur di mana persetubuhan akan menyebabkan kehamilan yang tidak dirancang. Apabila tiba waktu-waktu seperti ini, seks luaran adalah amat penting untuk mengeratkan lagi hubungan suami isteri.


Info: KEPENTING4N MENG5LUM Z4K4R SUAMI



1.     Menambah rasa cinta & sayang suami
2.     Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.
3.     Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur. Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya. Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda.
4.     Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan. Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zakarnya, ia dapat menaikkan rasa ghairah suami dengan hebat dan pantas dan seterusnya menegangkan zakarnya yang tadi kendur dan tidak bermaya. Seterusnya, suami anda dapat melakukan dayungan berterusan yang akhirnya dapat memuaskan kehendak syahwat anda untuk mencapai klimaks.

Monday, 17 June 2013

Matematik



Ini kisah yang aku lalui ketika aku mengajar di Sekolah Kebangsaan Kedaik. Hampir 98% daripada murid-murid di sekolah itu terdiri daripada orang Asli keturunan Jakun. Aku mengajar subjek matematik, Bahasa Melayu dan Pendidikan Jasmani. Ketika aku mengajar Matematik untuk darjah 3, ada satu peristiwa yang buatkan aku rasa anak murid aku ini (namanya Roslan) setaraf dengan Plato atau Socrates. Macam ini dialog yang berlaku ketika pengajaran bagi topik "Operasi Tambah":

Aku : Okey, murid-murid. Kalau 2 + 2, jawapannya 4. Kalau 3 tambah 2, jawapannya 5.
Roslan : Cikgu, kenapa 2 + 2 jawapannya 4.
Aku : (Dalam hati) (Bagusnya budak ini. jarang sekali nak dengar pertanyaan daripada murid Asli). Macam ini, ada 2 biji bola ditambah lagi 2 biji bole. Okey, kesemuanya akan jadi 1 ... 2 ... 3 ... 4, jadi kesemuanya sekali ialah 4.
Roslan : Hah? Cikgu salah tu.
Aku : kenapa pulak salah?
Roslan : Cikgu, kalau cikgu nak membilang, tak semestinya bermula daripada 1 ... 2 ... 3 ... 4. Kalau kita nak membilang kita boleh mula daripada mana-mana aje.. Contohnya, boleh kita mulakan daripada 8 ... 3... 4... 2.. 9 ... 5...
Aku : Ops! Awaklah bakal Profesor kelak ...

Sunday, 16 June 2013

Cerita Lucu: Anak Murid



Gambar Hiasan

Kisah ni berlaku dalam kelas aku yang masih mengajar ABC..masa ni aku masih praktikal mengajar... bakal guru. Hari tu juga, pensyarah datang nak menilai aku mengajar budak-budak tahun satu.

Ketika di akhir sessi pengajaran...aku mengarahkan murid-murid membuat latihan ( MELUKIS )atau ape-ape je... Ape lagi...Bising lah budak-budak tu... Dengan suara tinggi..nada marah...

"MURID-MURID, MELUKIS TU GUNA TANGAN...BUKAN MULUT!!!"

Aku cuba mengawal keadaan, tiba-tiba sorang budak ni jawab...
"Cikgu, saya tengok dalam televisyen ada orang lukis guna mulut cikgu!, guru dia orang tak marah pun". Aku nak jawab ape ha??? Pensyarah aku yg dok kat belakang kelas tu,senyum je...

Saturday, 15 June 2013

Lawak Superman lagi

Minta Tolong 

 


Seorang gadis sedang sibuk menulis di atas meja di dalam pejabat pos. Tiba - tiba dia didatangi oleh seorang lelaki separuh umur.

"Maaf kan saya,"kata lelaki itu. "Saya nak minta tolong sedikit ni....boleh tak saudari menulis dan menghantar poskad ini bagi pihak saya?" Gadis tersebut bersetuju dan meminta barang - barang tersebut. Dia juga tidak kisah untuk menandatanganinya selepas menulisnya nanti.

"O.k! Siap,"kata gadis tersebut tersenyum sambil menghulurkan poskad yang telah ditulis dan ditandatanganinya. Gadis itu pun meminta diri . Tak sampai beberapa langkah berjalan, gadis itu berhenti kerana dipanggil oleh lelaki tadi. Sambil senyum gadis itu bersuara, "Er...ada apa-apa lagi yang boleh saya lakukan untuk encik?"

"Ya," jawab lelaki tersebut. "Di bahagian bawah poskad ini tolong tuliskan : P/S - Maafkan saya kerana tulisan ini tidak cantik."

Thursday, 13 June 2013

KEPENTINGAN MENGULUM ZAKAR SUAMI


1.     Menambah rasa cinta & sayang suami
2.     Merapatkan hubungan erat & kepercayaan suami isteri.
3.     Memuaskan kehendak suami ketika anda datang haid/subur. Pada ketika ini, anda tidak dapat menghadiahkan faraj anda kerana haram berbuat demikian. Maka cara yang halal dan paling menikmatkan buat suami ialah dengan mengulum zakarnya kerana tidak ada cara lain yang paling menikmatkan daripadanya. Pastikan apabila suami mencapai klimaks, air mani dipancutkan tidak dipancutkan ke mulut anda. Sebaliknya, alihkan zakar suami anda menghadap bahagian buah dada dan biarkan air maninya dipancut ke buah dada anda.
4.     Apabila suami mencapai klimaks, sedangkan anda belum lagi mencapainya, zakar suami yang tadinya menegang akan menjadi lembik dan kendur. Oleh itu rangsangan perlu dilakukan terhadap zakar suami dengan pantas dan cepat untuk mengembalikan ketegangan zakar suami kerana zakar yang dibiarkan lama mengecut sukar dirangsang dan ditegangkan. Dengan mengulum, menghisap dan menjilat zakarnya, ia dapat menaikkan rasa ghairah suami dengan hebat dan pantas dan seterusnya menegangkan zakarnya yang tadi kendur dan tidak bermaya. Seterusnya, suami anda dapat melakukan dayungan berterusan yang akhirnya dapat memuaskan kehendak syahwat anda untuk mencapai klimaks.

Ilmu yang jarang orang nak ajaq



Saya pernah bertanyakan seorang ustaz adakah islam membenarkan urusan menjilat kemaluan isteri dan isteri mengulum/menghisap kemaluan lelaki, jawapan yang diterima dari ustaz dan bahan bacaan adalah dia boleh dibahagikan kpd dua :
               
Pertama : Harus, sebab ulasan yang diberikan ialah ia merapatkan lagi hubungan suami isteri.
Kedua : Haram, sekiranya pancutan air mani suami ditelan oleh isteri.
               
Teknik suami menjilat kemaluan isteri dan isteri mengulum/menghisap kemaluan lelaki dikenali sebagai oral seks. Sekiranya anda tidak pernah mengetahui teknik ini, anda mungkin akan menganggapnya sebagai jijik. Anda merasa jijik kerana merasakan kemaluan pasangan anda tidak bersih. Tetapi sebenarnya, perkara jijik tidak timbul sekiranya pasangan tahu mengamalkan kebersihan kemaluan masing-masing.
                Perkara paling utama dalam oral seks, ialah kebersihan dan kepercayaan suami isteri. Janganlah sesekali menganggap kemaluan diri atau pasangan anda adalah satu objek yang jijik. Kemaluan anda dan pasangan adalah bersifat suci, bersih, indah dan membawa kenikmatan sebagaimana bahagian tubuh luaran anda yang lain. Sekiranya anda meyakini kemaluan pasangan anda bersih, maka pasti anda akan seronok melakukannya bersama-sama.

LANGKAH-LANGKAH MEMBIASAKAN DIRI MENGULUM ZAKAR SUAMI

 1.    Lakukannya demi kepuasan suami anda dengan harapan bahawa suami anda akan lebih menyayangi dan mencintai diri anda.
2.     Sekiranya suami anda sanggup mencium dan menjilat kemaluan anda sebagai tanda kasih sayangnya yang tidak terbatas, mengapa tidak anda melakukannya pada suami? Anda dapat membalas kasih sayangnya dengan melakukan rangsangan mulut terhadap kemaluannya.
3.     Yakinlah bahawa zakar suami anda sentiasa suci & bersih. Eloklah sekiranya anda berdua sentiasa mandi bersama. Ketika mandi,cucilah zakar suami dengan menggunakan sabun dan pembasmi kuman. Pujuklah suami supaya mengamalkan pembersihan zakarnya pada setiap hari. Anda juga perlu lakukan perkara yang sama untuk menjaga kebersihan dan kecantikan faraj anda.
4.     Sapukanlah makanan yang manis seperti madu, aiskrim atau susu pekat/krimer pada sekeliling zakarnya supaya anda merasa lebih senang mengulumnya. Ia dapat menyeronokkan suasana perhubungan.
5.     Biasakanlah memegang dan membelai zakar suami ketika anda berdua menonton TV atau meluangkan masa lapang bersama dan tanpa dilihat oleh orang lain.

Friday, 7 June 2013

Cerita Lucu: Dialog Dua Orang Lelaki...


Mamat : Aku peliklah...tiap kali aku pergi cuti..mesti bini aku mengandung punye. 3 tahun dulu aku bercuti ke Bali, dia mengandung. Tahun lepas aku bercuti ke Phuket pun dia mengandung jugak.

Din : La...baguih dok ada la tu. Kali ni kau pergi la tempat-tempat sejuk pula macam Paris ke...sah Bini kau boleh mengandung lagi...ha..ha...ha...

Tetiba Mamat senyap pulak. Muka pun serius je. Suspen lak si Din rasa. Tiba-tiba Mamat bersuara semula...

Mamat : Tak boleh jadi ni...cuti kali ni aku kena bawak bini aku bercuti sekali nampaknya...tak boleh tinggal lagi....

Din tergamam. La....macam tu ker...

Thursday, 6 June 2013

Apa itu MARKETING?


Jika anda melihat seorang gadis cantik di sebuah pesta lalu anda menghampirinya dan berkata, "Aku adalah orang kaya.. kahwinlah dengan aku."

Itu adalah DIRECT MARKETING.

Jika anda berada di sebuah pesta dengan kawan-kawan anda dan bertemu dengan seorang gadis cantik. Salah seorang kawan anda menghampiri gadis itu dan berkata, Lihatlah jejaka itu (sambil menunjuk anda).Ia sangat kaya,kahwinlah dengan dia."

Itu adalah ADVERTISING.

Jika anda melihat seorang gadis cantik di sebuah pesta lalu anda menghampiri dan meminta nombor telefonnya. Keesokan harinya anda menelefonnya dan mengatakan,"Hi.. aku sangat kaya, kahwinlah dengan aku."

Itu adalah TELEMARKETING.

Anda tengah berada d sebuah pesta dan melihat seorang gadis cantik. Anda membetulkan tie, berjalan ke arahnya dan menawarkan minuman. Anda membukakan pintu untuknya saat menghantar pulang dan berkata, "Aku sangat kaya, mahukah kau kahwin dengan aku?"

Itu adalah PUBLIC RELATIONS.

Anda tengah berada di sebuah pesta dan melihat seorang gadis cantik. Ia berjalan ke arah anda dan mulai merayu, "Kau sangat kaya rupanya."

Itu adalah BRAND RECOGNITION.

Anda berada di sebuah pesta dan melihat seorang gadis cantik. Anda mendekatinya dan berkata, "Aku sangat kaya, Kahwinlah dengan aku." Lalu ia menampar muka anda.

Itu adalah CUSTOMER FEEDBACK alias COMPLAIN

Hospital


Setelah mendapat khabar kemalangan jalanraya yang menimpa suaminya, Tipah terus berkejar ke Hospital.

Tipah : Doktor, bagaimana keadaan suami saya?

Doktor : Siapa nama suami Puan?

Tipah : Err...Jiman Bin Seman, Doktor...

Doktor : Sebentar ye. Saya periksa fail pesakit nie. Hmmm, lukanya tak parah. Cuma calar-balar sikit di tubuhnya.

Tipah : Syukurlah...lukanya tak parah. Saya risau betul. Err...di mana suami saya, Doktor?

Doktor : Ada di bilik Mayat!

Tipah terus pengsan...

Tuesday, 4 June 2013

Soalan Ramalan SPM 2005


SUBJEK : Sejarah

1. Siapakah ketua tentera Portugis yang menyerang Melaka pada tahun 1511?
A: Alfonso D' Albuquequer B: Albontot D' Abukaki
C: Al apobondo nih C: Al..Al..Alpa romeo

2. Apakah isi kandungan didalam perjanjian Pangkor?
A: Tidak buleh sekodeng anak dara mandi.
B: Isterimu, isteriku jua, isteriku.. isterikulah.
C: Semua awek dalam Pangkor adalah milik ketua kampung.
D: Semua orang boleh tempeleng ketua kampung.

3. Siapakah pegawai British di Sarawak?
A: James Brook B: James Beruk C: Jem Tat Nenas
D: James Bond Tot E: Khalid Jamlus

4. Kenapa Hang Jebat mengamuk?
A: Kerana mengetahui Hang Tuah mati dibunuh Soltan.
B: Aweknya dikebas datuk bendahara.
C: Kalah main takraw dengan anak buah Hang Kebun.
D: Terlalu meminati Bandi Amuk, sebab tu la mengamuk.

5. Siapakah nama isteri Parameswara?
A: Parameswari B: Parameswaja C: Pramugari
D: Pramugara terlampau


SUBJEK : Ekonomi Asas

1. Tiga perkara keperluan manusia, apakah keperluan itu?
A: makan, rumah dan pakaian.
B: makan, awek dan uwang.
C: bini, bini orang dan anak dara orang.
D: Rokok, korok dan korokmu.

2. Namakan sejenis sistem pertukaran barang.
A: Sistem Barter B: Sistem batu bata
C: Sistem kasut Bata D: Sistem Marjerin dan butter

3. Ketidakseimbangan wang akan berlakunya apa?
A: Nilai dolar lebih tinggi berbanding wang lain.
B: Nilai dollah akan jatuh kerana tak bekerja.
C: Nilai, Negeri Sembilan tiada pengunjung.
D: Nilai nilai murni diterapkan didalam PLKN.

4. Apakah ciri Sistem Kapitalis?
A: Duitmu duitku jua, duitku duit untuk biniku.
B: Semua orang perlu bersedekah ke masjid.
C: Makan dulu, baru bayar.
D: Selalu mengamalkan dasar pinjam wang bayar hutang.

5. Kumpulan manakah yang menguruskan kewangan pekerja?
A: Kumpulan Search B: Kumpulan KRU
C: Kumpulan Kekanak Spastik
D: Kumpulan Wang Simpanan Pekerja.

Monday, 3 June 2013

Ini gambar siapa?


Seorang wanita telah mengajak teman lelakinya ke rumahnya supaya dapat berdua-duaan di malam minggu. Jadi teman lelakinya bersetuju. Tau-tau sajalah apa yang dia orang buat di malam minggu tu berdua-duaan di dalam bilik wanita tu..... kira malam minggu tu milik dia oranglah. Selepas selesai melakukan adengan yang dicensoredkan, si lelaki ni pun berehat sambil mengambil rokoknya tapi mancis takder.

Bertanyalah si lelaki ni kepada teman wanitanya; "Darling! ada mancis tak?". Ada kat dalam laci sebelah katil tu", jawab si wanita tu. Masa buka laci tu,terpandanglah si lelaki tu sebuah potret lelaki di dalam laci tu. Bertanyalah si lelaki tu pada teman wanitanya; "Gambar siapa ni yang? Gambar suami sayang ker? "Bukan" jawab si wanita tu. "Kalau bukan gambar suami sayang, gambar tunang sayang ker?", "Bukan jugak" jawab wanita tu lagi. "Kalau bukan jugak, habis gambar ni gambar siapa?" tanya silelaki tu untuk mendapat penjelasan lanjut "Yanggg! Gambar tu adalah gambar saya sebelum saya menjalani pembedahan jantina" jawab si wanita tu dengan penuh manja.

AAAaaaawwWW?

Ceritaku


Pada suatu hari Ahmad dan rakan karibnya, Hassan, pergi memancing kat sungai.Dalam bosan-bosan menunggu ikan, Ahmad berkata,

Ahmad: aku ada satu cerita.
Hassan: cerita ape?
Ahmad: nanti kalau aku bercerita, kau kena ikut perkataan belakangnya, boleh?
Hassan: yela...

Ahmad pun memulakan ceritanya...

Ahmad :satu hari aku pergi memburu.
Hassan : memburu.
Ahmad : aku masuk ke dalam hutan.
Hassan : hutan.
Ahmad : tiba-tiba aku rasa nak terberak.
Hassan : berak.
Ahmad : aku berlari ke semak.
Hassan :semak.
Ahmad : aku pun berak.
Hassan : berak.
Ahmad : satu hari yang lain aku pergi memburu lagi.
Hassan : lagi.
Ahmad : aku pergi ke tempat yang aku berak dulu.
Hassan : dulu.
Ahmad : aku lihat tahi aku sudah tak ada.
Hassan : ada.
Ahmad : aku pun tertanya-tanya.
Hassan : tanya.
Ahmad : siapa makan tahi aku?
Hassan : aku....

Bila Besar Nanti


Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.

Abu berdiri dan berkata, "Nama saya Abu bin Dolah. Bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang, jadi bolehlah saya pergi ke Australia, Eropah, Iraq dan sebagainya".

"Bagus Abu. Terima kasih. Siapa lagi?", tanya cikgu.

Seorang pelajar perempuan yang duduk di tepi berdiri dan berkata, "Nama saya Noni binti Samad. Kalau besar nanti, Noni nak jadi suri rumah tangga dan mempunyai anak-anak yang comel".
"Bagus. Jadi suri rumah tangga merupakan cita-cita yang mulia. Siapa lagi?".

Seman berdiri dan berkata, "Saya Seman bin Leman, bila besar nanti saya bercita-cita untuk membantu Noni mencapai cita-citanya...".

Saturday, 1 June 2013

BIHUN VS MEE




Bihun sangat cemburukan mee. Walau duduk di rak bersebelahan di supermarket, mereka tak pernah bertegur sapa. Malah bihun sering mempersendakan mee di depan umum, "Dasar si kuning gemuk... ingat orang suka sangat kat dialah tu!" hari-hari berlalu... namun mee buat derk aje dengan segala kerenah dan hinaan bihun.

Sehingga satu hari pekerja supermarket mengalih rak mee ke tempat lain. bihun gembira kerana tidak lagi melihat musuh tradisinya.

Hari berikutnya rak baru diletakkan di sebelah bihun, rak spaghetti. Bihun rasa marah dah berteriak; "Hoi, si kuning gemuk! jangan fikir ko buat teknik rebonding camtu aku tak kenal ko!!!"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KLIK JANGAN TAK KLIK

Tingkatkan trafik anda di sini

Busuk.com

My Bloglist